Over het Service Center Persy

Het Service Center Persy staat in voor de dienst na verkoop van volgende merken: Rimowa, Samsonite, Tumi, Victorinox, The Bridge en Nathan-Baume.

Als er een probleem optreedt met een product, wordt in eerste instantie nagegaan of het gaat om:

  • een productiefout die binnen de garantievoorwaarden van het merk valt of
  • een schade veroorzaakt door normale slijtage of
  • een schade veroorzaakt door verkeerd gebruik, zoals: verwaarlozing, ongeval, blootstelling aan zuren en oplosmiddelen, transportschade door luchtvaartmaatschappijen, enz.

Advies! Als het product beschadigd is tijdens het vervoer, dien dan ALTIJD op de plaats van aankomst – indien mogelijk vóór de douane - een klacht in bij de vervoersmaatschappij, deze is verplicht verzekerd tegen schade aan uw product.

De herstelling valt onder garantie

Als de garantie van toepassing is, dan wordt u op de hoogte gebracht van het feit of het product hersteld of vervangen wordt. Een eventuele herstelling in het Service Center Persy of vervanging gebeurt op kosten van het betreffend merk, met inbegrip van de eventuele vervoerskosten. Als het product vervangen moet worden en niet langer beschikbaar is, dan wordt ofwel een vergelijkbaar product of een waardebon verleend conform de garantievoorwaarden.

Opgelet! Voor een garantiedienst in het Service Center hebt u altijd – conform de garantievoorwaarden van het betreffende merk – het ingevulde garantiecertificaat of het originele aankoopbewijs nodig. Mocht u niet meer beschikken over voormelde documenten èn indien het product werd aangekocht in de Suitcase Store by Persy kunnen we de aankoop in het winkelbeheerssysteem trachten terug te vinden.

De herstelling valt niet onder garantie

Omdat het Service Center Persy een erkend Rimowa Service Center is én een erkend Samsonite Service Center, kunnen de Rimowa en Samsonite produkten in ons atelier worden hersteld, met uitzondering van het vervangen van ritssluitingen. Voor herstellingen die in ons atelier worden uitgevoerd, worden de werkuren niet doorgerekend aan de klanten van de Suitcase Store by Persy, m.a.w. deze herstellingen gebeuren GRATIS.

Wat Tumi, Victorinox, The Bridge en Nathan-Baume betreft, deze merken werken met eigen Service Centers waarnaar de herstellingen verplicht moeten worden overgemaakt. Indien de voormelde Service Centers kosten aanrekenen, worden enkel deze kosten doorgerekend aan de klant. Aan de klant wordt op transparante wijze een kopie van de originele factuur van het betreffend Service Center voorgelegd.

Suitcase Store

+32 (0)11 26 18 51

Top of Page